Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Формування українського національного культурного бренду на прикладі «Національного Сорочинського ярмарку»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вірич, Вікторія Олександрівна
dc.date.accessioned 2025-09-29T05:57:03Z
dc.date.available 2025-09-29T05:57:03Z
dc.date.issued 2025-06
dc.identifier.citation Вірич В. О.. Формування українського національного культурного бренду на прикладі «Національного Сорочинського ярмарку» : кваліф. робота ... бакалаврська за спеціальністю 028 - Менеджмент соціокультурної діяльності, Київ, 2025, 70 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/6155
dc.description Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню сутності і значення національного бренду як інструменту об'єднання громадянського суспільства. Досліджено поняття брендингу та елементів, які його формують. Визначені важелі впливу національного бренду на культурну свідомість соціуму. У роботі проаналізовано теоретичні та методологічні підходи до явища територіального брендингу. Особливу увагу приділено осмисленню бренду як ефективного інструменту, що сприяє соціальному й економічному зростанню певної території. Розглянуто національний культурний бренд як окремий напрямок діяльності у сфері зв’язків з громадськістю, що функціонує на глобальному, державному та регіональному рівнях. Проблематика формування іміджу й бренду держави залишається відносно новим напрямом як для західної, так і для української наукової думки. З одного боку, це зумовлено новизною самого бренду як соціально-комунікаційного явища, з іншого складністю його вивчення через обмежену кількість попередніх досліджень і відсутність усталеної термінології та методики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject креативно-культурні проєкти uk_UA
dc.subject культурний бренд uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject репутація uk_UA
dc.subject Національний Сорочинський ярмарок uk_UA
dc.title Формування українського національного культурного бренду на прикладі «Національного Сорочинського ярмарку» uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу