Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Удосконалення маркетингово-рекламної діяльності організації та визначення шляхів формування корпоративної культури (на прикладі ТОВ «Центр Української Культури та Мистецтва»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хрущ Ірина Ігорівна
dc.date.accessioned 2020-03-10T13:17:22Z
dc.date.available 2020-03-10T13:17:22Z
dc.date.issued 2019-02-25
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/66
dc.description Спеціальність «Менеджмент» uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій uk_UA
dc.title Удосконалення маркетингово-рекламної діяльності організації та визначення шляхів формування корпоративної культури (на прикладі ТОВ «Центр Української Культури та Мистецтва») uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу