dc.contributor.author |
Дерев`янко, Діана Гіглаївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-07T11:52:44Z |
|
dc.date.available |
2020-07-07T11:52:44Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1726 |
|
dc.description |
Спеціальність «Менеджмент» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі теоретично узагальнено та розроблено практичні пропозиції щодо формування маркетингової політики торгового підприємства.
Вирішені такі завдання:
- розкрито поняття, визначальні чинники, класифікацію та основні напрямки маркетингової політики підприємства;
- узагальнено особливості формування маркетингової політики за окремими напрямками діяльності підприємства;
- охарактеризовано діяльність компанії ДП «ЛПП Україна» АТ «ЛПП» та її брендів на основі позиціонування компанії;
- проаналізовано позицію досліджуваної компанії на ринку України;
- оцінено результати розвитку компанії та виявити перспективи розвитку компанії за рахунок удосконалення маркетингової політики;
- визначено основні проблеми у маркетинговій політиці ДП «ЛПП Україна» АТ «ЛПП»;
- розроблено та обґрунтовано зміни у маркетинговій політиці досліджуваної компанії;
- спрогнозовано вплив результатів удосконалення маркетингової політики на зміну конкурентної позиції компанії ДП «ЛПП Україна» АТ «ЛПП» на ринку України. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
Маркетингова політика торгового підприємства |
uk_UA |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ В ПОЗИЦІОНУВАННІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |