Abstract:
У роботі теоретично узагальнено та розроблено практичні пропозиції щодо формування маркетингової політики торгового підприємства.
Вирішені такі завдання:
- розкрито поняття, визначальні чинники, класифікацію та основні напрямки маркетингової політики підприємства;
- узагальнено особливості формування маркетингової політики за окремими напрямками діяльності підприємства;
- охарактеризовано діяльність компанії ДП «ЛПП Україна» АТ «ЛПП» та її брендів на основі позиціонування компанії;
- проаналізовано позицію досліджуваної компанії на ринку України;
- оцінено результати розвитку компанії та виявити перспективи розвитку компанії за рахунок удосконалення маркетингової політики;
- визначено основні проблеми у маркетинговій політиці ДП «ЛПП Україна» АТ «ЛПП»;
- розроблено та обґрунтовано зміни у маркетинговій політиці досліджуваної компанії;
- спрогнозовано вплив результатів удосконалення маркетингової політики на зміну конкурентної позиції компанії ДП «ЛПП Україна» АТ «ЛПП» на ринку України.