Abstract:
У роботі сформувано імідж організації, а саме: розвиток іміджу організації та стійкого, конкурентоспроможного позитивного іміджу музейної установи на основі наявних ресурсів; а саме: популяризації та забезпечення постійної конкурентоздатності музейної установи, проведення аналізу іміджу та вироблення практичних методів щодо подальшого зміцнення та розвитку іміджу.
Виконано такі завдання:
- визначено поняття, характеристику та головні елементи іміджу організації;
- розглянуто механізми формування і способи побудови іміджу в сфері музейної діяльності;
- визначено особливості формування іміджу організації у сфері музейної діяльності на прикладі музейної установи, а саме «НЦНК Музей Івана Гончара»;
- надано загальну характеристику досліджуваної музейної установи ;
- проаналізувано рівень існуючого іміджу даної організації;
- розроблено шляхи підвищення ефективності діяльності музейної установи із застосуванням нових інформаційних технологій та мотиваційних механізмів;
- надано рекомендації щодо удосконалення та розробки практичних рекомендацій щодо подальшого формування і зміцнення існуючого іміджу.