dc.contributor.author |
Заїка, Галина Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-07T12:13:35Z |
|
dc.date.available |
2020-07-07T12:13:35Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1728 |
|
dc.description |
Спеціальність «Менеджмент» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі сформувано імідж організації, а саме: розвиток іміджу організації та стійкого, конкурентоспроможного позитивного іміджу музейної установи на основі наявних ресурсів; а саме: популяризації та забезпечення постійної конкурентоздатності музейної установи, проведення аналізу іміджу та вироблення практичних методів щодо подальшого зміцнення та розвитку іміджу.
Виконано такі завдання:
- визначено поняття, характеристику та головні елементи іміджу організації;
- розглянуто механізми формування і способи побудови іміджу в сфері музейної діяльності;
- визначено особливості формування іміджу організації у сфері музейної діяльності на прикладі музейної установи, а саме «НЦНК Музей Івана Гончара»;
- надано загальну характеристику досліджуваної музейної установи ;
- проаналізувано рівень існуючого іміджу даної організації;
- розроблено шляхи підвищення ефективності діяльності музейної установи із застосуванням нових інформаційних технологій та мотиваційних механізмів;
- надано рекомендації щодо удосконалення та розробки практичних рекомендацій щодо подальшого формування і зміцнення існуючого іміджу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
Імідж організації |
uk_UA |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |