dc.contributor.author |
Орехов, Ігор Сергійович |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-07T14:04:31Z |
|
dc.date.available |
2020-07-07T14:04:31Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1737 |
|
dc.description |
Спеціальність «Менеджмент» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі досліджено методи та засоби застосування маркетингових комунікацій у фестивальній діяльності.
Розв'язані такі завдання:
- розкрито сутність управління маркетинговими комунікаціями в системі сучасного менеджменту;
- проаналізовано завдання та основні принципи управління маркетинговими комунікаціями;
- висвітлено загальні засади провадження фестивальної та виставкової діяльності;
- розкрито новітні тренди в управлінні маркетинговими комунікаціями;
- надано характеристику Міжнародного фестивалю декоративно-прикладного мистецтва «Чарівний бісер» та проаналізовано його організаційні аспекти;
- проведено аналіз ефективності управління маркетинговими комунікаціями Міжнародного фестивалю декоративно-прикладного мистецтва «Чарівний бісер»;
- розглянуто шляхи удосконалення ефективності управління маркетинговими комунікаціями Міжнародного фестивалю декоративно-прикладного мистецтва «Чарівний бісер». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
Маркетингові комунікації у фестивальній діяльності |
uk_UA |
dc.title |
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ У ФЕСТИВАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ (на прикладі Міжнародного фестивалю декоративно-прикладного мистецтва «Чарівний бісер») |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |