Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ У ФЕСТИВАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ (на прикладі Міжнародного фестивалю декоративно-прикладного мистецтва «Чарівний бісер»)

Show simple item record

dc.contributor.author Орехов, Ігор Сергійович
dc.date.accessioned 2020-07-07T14:04:31Z
dc.date.available 2020-07-07T14:04:31Z
dc.date.issued 2020-02-26
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1737
dc.description Спеціальність «Менеджмент» uk_UA
dc.description.abstract У роботі досліджено методи та засоби застосування маркетингових комунікацій у фестивальній діяльності. Розв'язані такі завдання: - розкрито сутність управління маркетинговими комунікаціями в системі сучасного менеджменту; - проаналізовано завдання та основні принципи управління маркетинговими комунікаціями; - висвітлено загальні засади провадження фестивальної та виставкової діяльності; - розкрито новітні тренди в управлінні маркетинговими комунікаціями; - надано характеристику Міжнародного фестивалю декоративно-прикладного мистецтва «Чарівний бісер» та проаналізовано його організаційні аспекти; - проведено аналіз ефективності управління маркетинговими комунікаціями Міжнародного фестивалю декоративно-прикладного мистецтва «Чарівний бісер»; - розглянуто шляхи удосконалення ефективності управління маркетинговими комунікаціями Міжнародного фестивалю декоративно-прикладного мистецтва «Чарівний бісер». uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій uk_UA
dc.subject Менеджмент uk_UA
dc.subject Маркетингові комунікації у фестивальній діяльності uk_UA
dc.title МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ У ФЕСТИВАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ (на прикладі Міжнародного фестивалю декоративно-прикладного мистецтва «Чарівний бісер») uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account