Короткий опис(реферат):
У роботі досліджено методи та засоби застосування маркетингових комунікацій у фестивальній діяльності.
Розв'язані такі завдання:
- розкрито сутність управління маркетинговими комунікаціями в системі сучасного менеджменту;
- проаналізовано завдання та основні принципи управління маркетинговими комунікаціями;
- висвітлено загальні засади провадження фестивальної та виставкової діяльності;
- розкрито новітні тренди в управлінні маркетинговими комунікаціями;
- надано характеристику Міжнародного фестивалю декоративно-прикладного мистецтва «Чарівний бісер» та проаналізовано його організаційні аспекти;
- проведено аналіз ефективності управління маркетинговими комунікаціями Міжнародного фестивалю декоративно-прикладного мистецтва «Чарівний бісер»;
- розглянуто шляхи удосконалення ефективності управління маркетинговими комунікаціями Міжнародного фестивалю декоративно-прикладного мистецтва «Чарівний бісер».