Abstract:
У роботі теоретично та практично досліджено формування та реалізацію рекламної та PR-кампанії (на прикладі рекламного агентства «Сарафан»).
Виконано наступні завдання:
- розкрито сутність рекламної та PR-кампанії, їх основні параметри;
- досліджено проблеми формування і реалізації рекламної та PR- кампанії в діяльності організації;
- охарактеризовано основні економіко-математичні моделі рекламної та PR- кампанії;
- надано загальну характеристику рекламного агентства «Сарафан»;
- розглянуто організаційно-економічні характеристики діяльності рекламного агентства «Сарафан»;
- проаналізовано рекламну та PR-кампанію рекламного агентства «Сарафан»;
- розроблено пропозиції щодо удосконалення рекламної та PR-кампанії досліджуваної організації;
- надано прогнози підвищення загальної ефективності після покращення та удосконалення рекламної та PR-кампанії агентства.