dc.contributor.author |
Рабцун, Юлія Валентинівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-07T14:09:45Z |
|
dc.date.available |
2020-07-07T14:09:45Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1738 |
|
dc.description |
Спеціальність «Менеджмент» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі теоретично та практично досліджено формування та реалізацію рекламної та PR-кампанії (на прикладі рекламного агентства «Сарафан»).
Виконано наступні завдання:
- розкрито сутність рекламної та PR-кампанії, їх основні параметри;
- досліджено проблеми формування і реалізації рекламної та PR- кампанії в діяльності організації;
- охарактеризовано основні економіко-математичні моделі рекламної та PR- кампанії;
- надано загальну характеристику рекламного агентства «Сарафан»;
- розглянуто організаційно-економічні характеристики діяльності рекламного агентства «Сарафан»;
- проаналізовано рекламну та PR-кампанію рекламного агентства «Сарафан»;
- розроблено пропозиції щодо удосконалення рекламної та PR-кампанії досліджуваної організації;
- надано прогнози підвищення загальної ефективності після покращення та удосконалення рекламної та PR-кампанії агентства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
Рекламна та PR-кампанія рекламного агентства |
uk_UA |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ТА PR-КАМПАНІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |