Abstract:
У роботі досліджено фотографію як складовий елемент маркетингової діяльності на етапі державної незалежності України (на прикладі фотошколи В. Марущенка).
Вирішено наступні дослідницькі завдання:
1) висвітлено процес зародження та еволюції фотографії в Україні на основі розгляду праць вітчизняних і зарубіжних вчених;
2) проаналізовано основні напрями, види та стилі фотомистецтва;
3) окреслено стан фотоіндустрії в сучасній Україні;
4) розкрито механізм просування фотопослуг за допомогою засобів маркетингу;
5) обгрунтовано необхідність рекламування фотовиставок;
6) з’ясувана роль менеджера в управлінні фотовиставками;
7) вивчено організаційну структуру та напрями діяльності фотошколи В. Марущенка;
8) здійснено аналіз соціальних проектів В. Марущенка та О. Глядєлова;
9) спрогнозовано, на основі власного досвіду, шляхи та перспективи подальшого розвитку фотошколи.