dc.contributor.author |
Федотова, Катерина Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T08:12:42Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T08:12:42Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1743 |
|
dc.description |
Спеціальність «Менеджмент» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі досліджено фотографію як складовий елемент маркетингової діяльності на етапі державної незалежності України (на прикладі фотошколи В. Марущенка).
Вирішено наступні дослідницькі завдання:
1) висвітлено процес зародження та еволюції фотографії в Україні на основі розгляду праць вітчизняних і зарубіжних вчених;
2) проаналізовано основні напрями, види та стилі фотомистецтва;
3) окреслено стан фотоіндустрії в сучасній Україні;
4) розкрито механізм просування фотопослуг за допомогою засобів маркетингу;
5) обгрунтовано необхідність рекламування фотовиставок;
6) з’ясувана роль менеджера в управлінні фотовиставками;
7) вивчено організаційну структуру та напрями діяльності фотошколи В. Марущенка;
8) здійснено аналіз соціальних проектів В. Марущенка та О. Глядєлова;
9) спрогнозовано, на основі власного досвіду, шляхи та перспективи подальшого розвитку фотошколи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
Фотографія як елемент маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
Фотомистецтво |
uk_UA |
dc.title |
ФОТОГРАФІЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГУ У НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ (НА ПРИКЛАДІ ФОТОШКОЛИ ВІКТОРА МАРУЩЕНКА |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |