Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ФОТОГРАФІЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГУ У НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ (НА ПРИКЛАДІ ФОТОШКОЛИ ВІКТОРА МАРУЩЕНКА

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федотова, Катерина Віталіївна
dc.date.accessioned 2020-07-08T08:12:42Z
dc.date.available 2020-07-08T08:12:42Z
dc.date.issued 2020-02-26
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1743
dc.description Спеціальність «Менеджмент» uk_UA
dc.description.abstract У роботі досліджено фотографію як складовий елемент маркетингової діяльності на етапі державної незалежності України (на прикладі фотошколи В. Марущенка). Вирішено наступні дослідницькі завдання: 1) висвітлено процес зародження та еволюції фотографії в Україні на основі розгляду праць вітчизняних і зарубіжних вчених; 2) проаналізовано основні напрями, види та стилі фотомистецтва; 3) окреслено стан фотоіндустрії в сучасній Україні; 4) розкрито механізм просування фотопослуг за допомогою засобів маркетингу; 5) обгрунтовано необхідність рекламування фотовиставок; 6) з’ясувана роль менеджера в управлінні фотовиставками; 7) вивчено організаційну структуру та напрями діяльності фотошколи В. Марущенка; 8) здійснено аналіз соціальних проектів В. Марущенка та О. Глядєлова; 9) спрогнозовано, на основі власного досвіду, шляхи та перспективи подальшого розвитку фотошколи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій uk_UA
dc.subject Менеджмент uk_UA
dc.subject Фотографія як елемент маркетингу uk_UA
dc.subject Фотомистецтво uk_UA
dc.title ФОТОГРАФІЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГУ У НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ (НА ПРИКЛАДІ ФОТОШКОЛИ ВІКТОРА МАРУЩЕНКА uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу