Abstract:
У роботі, на основі всебічного вивчення особливостей та аналізу виставкового ринку побутових і споживчих товарів, виявлено можливості участі вітчизняних підприємств у провідних зарубіжних та вітчизняних міжнародних галузевих виставках, окреслено їх значення для подальшого розвитку даної галузі України, розроблено заходи по удосконаленню виставкової діяльності підприємств-експонентів.
Виконано такі завдання дослідження:
• виявлено та вивчено наявні наукові джерела з досліджуваної проблеми;
• охарактеризовано виставкову діяльність як інструмент маркетингу та формування позитивного іміджу підприємства;
• досліджено особливості зарубіжних та вітчизняних міжнародних виставок в галузі побутових і споживчих товарів і послуг;
• окреслено значення участі українських підприємств у провідних виставках для розвитку вітчизняної галузі;
• проаналізовано виставкову діяльність «Вестех»;
• досліджено можливості використання бенчмаркінгу на виставках та обґрунтовано систему факторів, що впливають на прийняття рішення про участь підприємства у виставці;
• розроблено рекомендації щодо удосконалення та ефективності виставкової діяльності компанії «Вестех».