dc.contributor.author |
Скузь, Дмитро Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T08:24:12Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T08:24:12Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1745 |
|
dc.description |
Спеціальність «Менеджмент» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі, на основі всебічного вивчення особливостей та аналізу виставкового ринку побутових і споживчих товарів, виявлено можливості участі вітчизняних підприємств у провідних зарубіжних та вітчизняних міжнародних галузевих виставках, окреслено їх значення для подальшого розвитку даної галузі України, розроблено заходи по удосконаленню виставкової діяльності підприємств-експонентів.
Виконано такі завдання дослідження:
• виявлено та вивчено наявні наукові джерела з досліджуваної проблеми;
• охарактеризовано виставкову діяльність як інструмент маркетингу та формування позитивного іміджу підприємства;
• досліджено особливості зарубіжних та вітчизняних міжнародних виставок в галузі побутових і споживчих товарів і послуг;
• окреслено значення участі українських підприємств у провідних виставках для розвитку вітчизняної галузі;
• проаналізовано виставкову діяльність «Вестех»;
• досліджено можливості використання бенчмаркінгу на виставках та обґрунтовано систему факторів, що впливають на прийняття рішення про участь підприємства у виставці;
• розроблено рекомендації щодо удосконалення та ефективності виставкової діяльності компанії «Вестех». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
Виставкова діяльність |
uk_UA |
dc.title |
ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИГУ ТА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ «ВЕСТЕХ») |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |