Abstract:
У роботі проведено теоретико - практичне осмислення сучасних фестивальних рухів, їх трансформація і перспективність.
Вирішено такі завдання:
– теоретичне осмислення фестивального руху в Україні: характеристика базових понять;
– осмислення типології, функцій та завдань фестивальних заходів;
– дослідження історичних аспектів становлення та розвитку фестивального руху: вітчизняні та світові практики;
– організаційні засади підготовки та проведення фестивальних проектів;
– визначення соціального та економічного потенціалу фестивалів
– організація і проведення, аналіз та особливості цільової аудиторії Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів і промороликів «Book fashion»;
– технічні характеристики та дизайн продукту, оцінка ефективності комунікаційної промоції представленого фестивалю.