dc.contributor.author |
Пархоменко, Вікторія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T10:31:32Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T10:31:32Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1764 |
|
dc.description |
Спеціальність «Менеджмент соціокультурної діяльності» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі проведено теоретико - практичне осмислення сучасних фестивальних рухів, їх трансформація і перспективність.
Вирішено такі завдання:
– теоретичне осмислення фестивального руху в Україні: характеристика базових понять;
– осмислення типології, функцій та завдань фестивальних заходів;
– дослідження історичних аспектів становлення та розвитку фестивального руху: вітчизняні та світові практики;
– організаційні засади підготовки та проведення фестивальних проектів;
– визначення соціального та економічного потенціалу фестивалів
– організація і проведення, аналіз та особливості цільової аудиторії Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів і промороликів «Book fashion»;
– технічні характеристики та дизайн продукту, оцінка ефективності комунікаційної промоції представленого фестивалю. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Менеджмент соціокультурної діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
Фестиваль |
uk_UA |
dc.subject |
Імідж навчального закладу |
uk_UA |
dc.subject |
Фестивальний рух |
uk_UA |
dc.title |
ФЕСТИВАЛЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОКРАЩЕННЯ ІМІДЖУ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |