Abstract:
У роботі досліджено теоретичні та практичні засади гастрольного менеджменту, визначено його ролі і місця в системі просування національного музичного продукту, розроблено рекомендацій для удосконалення його методів.
Виконані такі дослідницькі завдання:
• Виявлено та досліджено джерела за проблематикою магістерського дослідження;
• Досліджено теоретичні засади гастрольного менеджменту, його сутність, функції та завдання, історію розвитку;
• Дано визначальні характеристики музичному продукту як базовій категорії гастрольного менеджменту;
• Досліджено правові аспекти та функціональні особливості менеджменту концертно-гастрольної діяльності виконавського колективу, визначено його місце в налагодженні міжкультурних комунікацій;
• На прикладі гастрольної діяльності оркестру Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області охарактеризовано процеси популяризації та просування українського музичного продукту;
• Визначено засади формування репертуару як основи художньої діяльності творчого колективу, чинника професійного розвитку та успішної реалізації гастрольних заходів;
• Надано рекомендації щодо подальшого удосконалення менеджменту концертно-гастрольної діяльності виконавського колективу.