dc.contributor.author |
Шайда, Віктор Васильович |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T11:31:55Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T11:31:55Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1773 |
|
dc.description |
Спеціальність «Менеджмент соціокультурної діяльності» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі досліджено теоретичні та практичні засади гастрольного менеджменту, визначено його ролі і місця в системі просування національного музичного продукту, розроблено рекомендацій для удосконалення його методів.
Виконані такі дослідницькі завдання:
• Виявлено та досліджено джерела за проблематикою магістерського дослідження;
• Досліджено теоретичні засади гастрольного менеджменту, його сутність, функції та завдання, історію розвитку;
• Дано визначальні характеристики музичному продукту як базовій категорії гастрольного менеджменту;
• Досліджено правові аспекти та функціональні особливості менеджменту концертно-гастрольної діяльності виконавського колективу, визначено його місце в налагодженні міжкультурних комунікацій;
• На прикладі гастрольної діяльності оркестру Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області охарактеризовано процеси популяризації та просування українського музичного продукту;
• Визначено засади формування репертуару як основи художньої діяльності творчого колективу, чинника професійного розвитку та успішної реалізації гастрольних заходів;
• Надано рекомендації щодо подальшого удосконалення менеджменту концертно-гастрольної діяльності виконавського колективу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Менеджмент соціокультурної діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
Гастрольний менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
Національний музичний продукт |
uk_UA |
dc.title |
ГАСТРОЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В СИСТЕМІ ПРОСУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО МУЗИЧНОГО ПРОДУКТУ |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |