dc.contributor.author |
Щербініна, Тетяна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T12:00:46Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T12:00:46Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1778 |
|
dc.description |
Спеціальність «Менеджмент соціокультурної діяльності» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі досліджено теоретичні основи та сучасні інструменти формування PR-супроводу масового заходу – бренду на прикладі конкурсу краси «Міс Україна».
Виконано наступні завдання роботи:
• розкрито суть поняття спеціальна подія;
• теоретично осмислино об’єкт і предмет дослідження, в його науковому і практичному розумінні;
• охарактеризовано сучасні технології та інструменти формування PR- заходу;
• досліджено етапи створення PR-супроводу спеціальних подій;
• проаналізовано інструменти та роль прес-служби в спеціальній події;
• здійснено аналіз PR-супроводу масового заходу як підвищення іміджу країни на прикладі конкурсу краси «Міс Україна»;
• розглянуто критерії та технології проведення конкурсу краси. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Менеджмент соціокультурної діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
PR-супровід |
uk_UA |
dc.subject |
Спеціальна подія |
uk_UA |
dc.title |
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ PR-СУПРОВОДУ СПЕЦІАЛЬНИХ МАСОВИХ ПОДІЙ БРЕНДІВ |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |