Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ PR-СУПРОВОДУ СПЕЦІАЛЬНИХ МАСОВИХ ПОДІЙ БРЕНДІВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербініна, Тетяна Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-07-08T12:00:46Z
dc.date.available 2020-07-08T12:00:46Z
dc.date.issued 2020-02-26
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1778
dc.description Спеціальність «Менеджмент соціокультурної діяльності» uk_UA
dc.description.abstract У роботі досліджено теоретичні основи та сучасні інструменти формування PR-супроводу масового заходу – бренду на прикладі конкурсу краси «Міс Україна». Виконано наступні завдання роботи: • розкрито суть поняття спеціальна подія; • теоретично осмислино об’єкт і предмет дослідження, в його науковому і практичному розумінні; • охарактеризовано сучасні технології та інструменти формування PR- заходу; • досліджено етапи створення PR-супроводу спеціальних подій; • проаналізовано інструменти та роль прес-служби в спеціальній події; • здійснено аналіз PR-супроводу масового заходу як підвищення іміджу країни на прикладі конкурсу краси «Міс Україна»; • розглянуто критерії та технології проведення конкурсу краси. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій uk_UA
dc.subject Менеджмент соціокультурної діяльності uk_UA
dc.subject PR-супровід uk_UA
dc.subject Спеціальна подія uk_UA
dc.title СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ PR-СУПРОВОДУ СПЕЦІАЛЬНИХ МАСОВИХ ПОДІЙ БРЕНДІВ uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу