dc.contributor.author |
Рибак, Анастасія Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T12:49:57Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T12:49:57Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1786 |
|
dc.description |
Спеціальність «Менеджмент соціокультурної діяльності» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі досліджено сучасні форми виставково-ярмаркової діяльності з питань популяризації української іграшки, виявлено їх соціокультурні компоненти.
Виконані наступні завдання дослідження:
- Досліджено теоретичну тематизацію виставково-ярмаркової діяльності;
- Проаналізовано типологію виставково-ярмаркової справи в Україні;
- Виявлено основні етапи становлення вітчизняної та світової виставково-ярмаркової діяльності;
- Проаналізовано сучасні проблеми розвитку виставкової діяльності в Україні;
- Осмислено соціокультурний досвід діяльності фабрики виробника м'яких іграшок «Копиця»;
- Визначено роль фабрики та їх власників в традиційному ярмарковому русі на прикладі Покровського ярмарку в м. Ніжин |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Менеджмент соціокультурної діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
Виставково-ярмаркова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
Українська іграшка |
uk_UA |
dc.title |
ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В СИСТЕМІ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ІГРАШКИ |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |