Короткий опис(реферат):
У роботі досліджено сучасні форми виставково-ярмаркової діяльності з питань популяризації української іграшки, виявлено їх соціокультурні компоненти.
Виконані наступні завдання дослідження:
- Досліджено теоретичну тематизацію виставково-ярмаркової діяльності;
- Проаналізовано типологію виставково-ярмаркової справи в Україні;
- Виявлено основні етапи становлення вітчизняної та світової виставково-ярмаркової діяльності;
- Проаналізовано сучасні проблеми розвитку виставкової діяльності в Україні;
- Осмислено соціокультурний досвід діяльності фабрики виробника м'яких іграшок «Копиця»;
- Визначено роль фабрики та їх власників в традиційному ярмарковому русі на прикладі Покровського ярмарку в м. Ніжин