dc.contributor.author |
Москаленко, Алла Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-09T08:35:38Z |
|
dc.date.available |
2020-07-09T08:35:38Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1802 |
|
dc.description |
Спеціальність «Менеджмент соціокультурної діяльності» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі досліджено сучасні форми освітніх практик в сфері культури, осмислено їх потенціалу і результативності в сучасному культуротворенні.
Виконані наступні завдання дослідження:
- теоретично осмислено поняття «освітні практики», розглянуто наукові підходи до розуміння міждисциплінарного змісту;
- проаналізовано європейській термінологічний ряд поняття «тьюторсто», «кончин», «менторство», «фісилітаторство», «едвайзер», охарактеризувати їх практичне застосування;
- досліджено трансформацію освітніх практик в культурно-мистецькій освіті;
- виявлено освітній потенціал Вінницького коледжу культури і мистецтв ім.М.Д.Леонтовича, окреслити проблеми і перспективи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Менеджмент соціокультурної діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
Освітні практики |
uk_UA |
dc.subject |
Тьюторсто |
uk_UA |
dc.subject |
кончин |
uk_UA |
dc.subject |
менторство |
uk_UA |
dc.subject |
фісилітаторство |
uk_UA |
dc.subject |
едвайзер |
uk_UA |
dc.title |
ОСВІТНІ ПРАКТИКИ В КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |