Abstract:
У роботі узагальнено теоретичний матеріал та практичний досвід формування та розвитку медіаграмотності в Україні та світі, розроблено методичні рекомендації щодо ефективного розвитку медіакомпетентностей та інформаційної культури бібліотекарів та користувачів бібліотеки ВНМУ ім. М. І. Пирогова.
Вирішено такі основні завдання:
- розглянуто медіаграмотність як елемент компетентностей сучасного суспільства;
- досліджено історіографію вивчення феномену медіаосвіта та медіаграмотність;
- визначено основні дефініції медіапонять інформаційного простору;
- проаналізовано основні теоретичні аспекти та ключові принципи медіаосвіти та медіаграмотності;
- охарактеризовано міжнародний та український досвід впровадження медіаосвіти та медіаграмотності;
- проаналізовано рівень медіакомпетентностей студентів та науковців Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова (ВНМУ);
- розроблено методичні рекомендації та практики розвитку інформаційної культури користувачів університетських бібліотек