dc.contributor.author |
Мальченко, Кирило Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-09T13:02:06Z |
|
dc.date.available |
2020-07-09T13:02:06Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1851 |
|
dc.description |
Спеціальність «Сценічне мистецтво» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі охарактеризовано роботу звукорежисера над створенням звукового оформлення комп’ютерних ігор на прикладі ігрового прототипу, для якого автор кваліфікаційної роботи створив звукове оформлення та інтерактивну музику.
Виконано анступні задачі дослідження:
- вивчено джерельну базу дослідження;
- надано історичну характеристику індустрії відеоігор та ігрового звуку, його еволюції та розвитку;
- здійснено аналіз ролі звукового дизайну у відеоіграх; охарактеризувати вплив звуку у іграх на гравця та на його імерсію у ігровий процес;
- окреслено особливості інтерактивної музики, описати функції музичного оформлення у відеоіграх;
- розроблено ігровий прототип у програмі Unity, здійснено налаштування рівнів системи, опрацьовано методи прив’язки звуку до анімації;
- показано процес роботи зі звуковим рушієм FMOD, розроблено звукові події та імплементувати FMOD у Unity, створено звуковий супровід для ігрового прототипу;
- описано процес роботи з інтерактивною музикою у програмі FMOD, здійснено налаштування у контексті геймплею, написано музичне оформлення для ігрового прототипу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра режисури та акторської майстерності |
uk_UA |
dc.subject |
Сценічне мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
Звукорежисер |
uk_UA |
dc.subject |
Звукозапис |
uk_UA |
dc.subject |
Звукове оформлення комп’ютерних ігор |
uk_UA |
dc.subject |
Звуковий дизайн |
uk_UA |
dc.subject |
Інтерактивна музика |
uk_UA |
dc.title |
Робота звукорежисера над створенням звукового оформлення комп'ютерних ігор |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |