Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мальченко, Кирило Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2020-07-09T13:02:06Z | |
dc.date.available | 2020-07-09T13:02:06Z | |
dc.date.issued | 2020-01-26 | |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1851 | |
dc.description | Спеціальність «Сценічне мистецтво» | uk_UA |
dc.description.abstract | У роботі охарактеризовано роботу звукорежисера над створенням звукового оформлення комп’ютерних ігор на прикладі ігрового прототипу, для якого автор кваліфікаційної роботи створив звукове оформлення та інтерактивну музику. Виконано анступні задачі дослідження: - вивчено джерельну базу дослідження; - надано історичну характеристику індустрії відеоігор та ігрового звуку, його еволюції та розвитку; - здійснено аналіз ролі звукового дизайну у відеоіграх; охарактеризувати вплив звуку у іграх на гравця та на його імерсію у ігровий процес; - окреслено особливості інтерактивної музики, описати функції музичного оформлення у відеоіграх; - розроблено ігровий прототип у програмі Unity, здійснено налаштування рівнів системи, опрацьовано методи прив’язки звуку до анімації; - показано процес роботи зі звуковим рушієм FMOD, розроблено звукові події та імплементувати FMOD у Unity, створено звуковий супровід для ігрового прототипу; - описано процес роботи з інтерактивною музикою у програмі FMOD, здійснено налаштування у контексті геймплею, написано музичне оформлення для ігрового прототипу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кафедра режисури та акторської майстерності | uk_UA |
dc.subject | Сценічне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | Звукорежисер | uk_UA |
dc.subject | Звукозапис | uk_UA |
dc.subject | Звукове оформлення комп’ютерних ігор | uk_UA |
dc.subject | Звуковий дизайн | uk_UA |
dc.subject | Інтерактивна музика | uk_UA |
dc.title | Робота звукорежисера над створенням звукового оформлення комп'ютерних ігор | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |