Abstract:
Кваліфікаційна робота направлена на розробку дизайн інтер’єр школи мистецтв. Ідеєю закладу є створення умов для творчого самовираження дітей в різних видах мистецтва. Для досягнення мети розробляється проект школи, що знаходиться на Теремках, південній околиці Києва.
Дана будівля складається з двох поверхів, висотою 3300 мм кожен, перший поверх розрахований на адміністративні приміщення, актову залу, другий поверх – на художні, музичні та хореографічні класи.
Важливою умовою роботи дитячої школи мистецтв є загальнодоступність освіти і виховання дітей. Завдання дитячої школи мистецтв не тільки традиційно виконувати функції широкого художньо-естетичної освіти, а й виявити ранній талант і створювати умови для його органічного професійного становлення. Саме, дитяча школа мистецтв, надає сприятливі умови для різнобічного художнього розвитку дитини, надає допомогу в реалізації його потенційних можливостей і потреб, розвиває його творчу і пізнавальну активність. Місія дитячої школи мистецтв полягає вдуховно-моральному розвитку дітей засобами художньо-естетичної освіти, створення умов для формування творчо мислячої, соціально-активної особистості, здатної до адаптації і самореалізації в сучасному суспільстві.
Сучасний дизайн приміщень, в першу чергу, привертає людей своєю оригінальністю та функціональністю, викликає позитивне враження, є цікавим та яскравим. Дизайн передбачає створення сприятливих умов для навчання як у ранковий, так і у вечірній час. Зони для практичного та теоретичного навчання включають в себе усе необхідне обладнання та меблі.
Проектом було розроблено такий інтер’єр, котрий буде комфортний та ергономічним для школярів, для викладачів та обслуговуючого персоналу. Також, у інтер’єрі школи реалізовано принципи інтелектуально-керованого середовища через технічні засоби керування системою мультимедійного простору; керування мікрокліматом;керування освітленням, механізації жалюзями та шторами, керування світильниками ; убезпечення приміщень.
За для комфорту встановлено великі вікна, що забезпечують достатнє освітлення, а також використано спеціальні меблі для творчого розвитку. Підбір меблів здійснювався з урахуванням вікових категорій.