Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Авраменко, Анастасія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2020-08-12T10:11:39Z | |
dc.date.available | 2020-08-12T10:11:39Z | |
dc.date.issued | 2020-06-01 | |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1939 | |
dc.description | Спеціальність «Дизайн» | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота направлена на розробку дизайн інтер’єр школи мистецтв. Ідеєю закладу є створення умов для творчого самовираження дітей в різних видах мистецтва. Для досягнення мети розробляється проект школи, що знаходиться на Теремках, південній околиці Києва. Дана будівля складається з двох поверхів, висотою 3300 мм кожен, перший поверх розрахований на адміністративні приміщення, актову залу, другий поверх – на художні, музичні та хореографічні класи. Важливою умовою роботи дитячої школи мистецтв є загальнодоступність освіти і виховання дітей. Завдання дитячої школи мистецтв не тільки традиційно виконувати функції широкого художньо-естетичної освіти, а й виявити ранній талант і створювати умови для його органічного професійного становлення. Саме, дитяча школа мистецтв, надає сприятливі умови для різнобічного художнього розвитку дитини, надає допомогу в реалізації його потенційних можливостей і потреб, розвиває його творчу і пізнавальну активність. Місія дитячої школи мистецтв полягає вдуховно-моральному розвитку дітей засобами художньо-естетичної освіти, створення умов для формування творчо мислячої, соціально-активної особистості, здатної до адаптації і самореалізації в сучасному суспільстві. Сучасний дизайн приміщень, в першу чергу, привертає людей своєю оригінальністю та функціональністю, викликає позитивне враження, є цікавим та яскравим. Дизайн передбачає створення сприятливих умов для навчання як у ранковий, так і у вечірній час. Зони для практичного та теоретичного навчання включають в себе усе необхідне обладнання та меблі. Проектом було розроблено такий інтер’єр, котрий буде комфортний та ергономічним для школярів, для викладачів та обслуговуючого персоналу. Також, у інтер’єрі школи реалізовано принципи інтелектуально-керованого середовища через технічні засоби керування системою мультимедійного простору; керування мікрокліматом;керування освітленням, механізації жалюзями та шторами, керування світильниками ; убезпечення приміщень. За для комфорту встановлено великі вікна, що забезпечують достатнє освітлення, а також використано спеціальні меблі для творчого розвитку. Підбір меблів здійснювався з урахуванням вікових категорій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кафедра дизайну середовища | uk_UA |
dc.subject | Дизайн | uk_UA |
dc.subject | дизайн інтер’єр школи | uk_UA |
dc.subject | Інтер'єр | uk_UA |
dc.title | Дизайн інтер’єру школи мистецтв | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |