Короткий опис(реферат):
На сучасному етапі специфікою сфери культури є те, що вона включає як некомерційну (нонпрофітну) діяльність, так і комерційну (надання платних послуг). Відповідно кожен заклад культури повинен створювати, надавати та оновлювати конкурентоспроможні культурно-дозвіллєві послуги, враховуючи запити населення, а це вимагає використання маркетингу. За допомогою маркетингу відбувається аналіз ринку, попит населення на ті чи інші послуги, стратегія просування культурно-дозвіллєвевих послуг на ринок тощо, що сприяє більш ефективній діяльності закладу культури.
Мета курсу – надати студентам знання з основ маркетингу, що стануть у нагоді при розробці та просуванні культурно-дозвіллєвих послуг, сприятимуть набуттю вмінь і навичок ефективного управління закладами культури.
Завдання курсу – розкрити особливості маркетингу культурно-дозвіллєвих послуг, проведення маркетингового дослідження та етапи створення й просування нових культурно-дозвіллєвих послуг.
Суть розробки, основні результати:
Маркетинг культурно-дозвіллєвих послуг: методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи студентів освітнього рівня «Бакалавр» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» містить методичні рекомендації до практичних занять, зміст практичних занять, методичні рекомендації до самостійної роботи студентів, завдання для самостійної роботи студентів та екомендовану літературу