Abstract:
Історія, теорія, типологія інтер’єру є однією з основних професійно-орієнтованих дисциплін із фахової підготовки майбутніх дизай-нерів за навчальним планом. Особливості навчання майбутнього фахівця-дизайнера полягають у тому, що поєднуються знання з історії дизайну інтер’єру та знання проєктувальника об’ємної архітектури, конструктора, дизайнера, декоратора. Типологія інтер’єру охоплює приміщення з різним функціональним призначенням, що можуть знаходитись у громадських, промислових і житлових будинках, однак найпоширеніший тип проєктування – це проєктування інтер’єру житлових приміщень.
Мета дисципліни – оволодіння здобувачами-дизайнерами знаннями в галузі історії дизайну інтер’єру, теоретичними та типологічни-ми особливостями проєктування інтер’єрів згідно із соціальними, художніми й економічними вимогами часу.
Вивчення дисципліни має за мету забезпечити професійний підхід до технічного виконання креслень і грамотного використання всіх складових інтер’єру (оздоблювальні матеріали, функціональне зону-вання, освітлення, психологічний влив кольору тощо). Окрім того, здобувачі повинні вміти використовувати багату спадщину різнома-нітних декоративних і стильових архітектурних прийомів, компози-ційних вирішень тощо у своїй майбутній проєктній роботі. Спираючись на найкращі художні традиції й історичний досвід, майбутні фахівці повинні вміти використовувати свої знання у творчій роботі.
Отже, головна мета дисципліни «Історія, теорія, типологія інтер’єру» має, окрім теоретичного, ще й прикладний характер і спрямована на всебічну підготовку фахівця
Description:
Методичні рекомендації до практичних занять з курсу «Історія, теорія, типологія інтер’єрів» для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 022 «Дизайн» містять методичні рекомендції до практичних занять здобувачів, завдання до практичних занять та рекомендовану літературу..