Abstract:
У структурно-логічній схемі підготовки фахівців ОКР «Бакалавр» спеціальності «Сценічне мистецтво» дисципліна «Кіно, телебачення та радіо у сценічному мистецтві» належить до циклу професійно орієнтованих і має сприяти глибокому розкриттю специфіки кінематографа, телебачення та радіо як галузі художньої культури й визначенню місця навчальної дисципліни у системі гуманітарних наук, покликаних формувати художньо-естетичну свідомість людини та суспільства.
Метою дисципліни «Кіно, телебачення та радіо у сценічному мистецтві» ознайомлення студентів з процесом зародження та розвитку кінематографа, телебачення та радіо в ХІХ–ХХ стст. у різних країнах, а також представити їх сучасний стан у сценічному й аудіовізуальному видах мистецтва в контексті новітніх технологій електронних медіа можливостей.
Аналіз явищ кіномистецтва, телебачення і радіо подається як з позицій історизму, так і можливостей ефективного використання в професійній діяльності режисерів, звукорежисерів й акторів їх виражальних засобів. Курс розрахований на вивчення жанрово-стильового та художньо-творчого розмаїття вітчизняного й зарубіжного кіно, телебачення та радіо, має сприяти в опануванні оціночними критеріями і дати поштовх для самостійних досліджень і відкриттів моральних та художньо-естетичних істин, стане в нагоді у створенні видовищних заходів.
Викладання дисципліни «Кіно, телебачення та радіо у сценічному мистецтві» здійснюється не як самодостатня презентація чогось застиглого й віддаленого від сучасності, як схоластичне перелічення великої кількості дат, назв, імен. Вивчення естетичних і технологічних можливостей кіно, телебачення і радіо має сприяти кращому розумінню сучасного художнього процесу, допомогти студентам зорієнтуватись у складних суперечливих явищах, пов’язаних із сьогоденним мистецтвом кіно- і телеекрана, радіоефіру.
Description:
Методичні рекомендації до семінарських занять і самостійної роботи студентів з курсу «Кіно, телебачення та радіо у сценічному мистецтві» освітнього рівня «Бакалавр» містять методичні рекомендації до саморстійної роботи студентів та підготовки до семінарів, плани семінарських занять, завдання до самостійної роботи студентів та рекомендовану літературу.