Abstract:
Інформаційний сервіс як дисципліна формує фахові компетентності в бібліотекознавців, документознавців, усіх тих, хто працює з інформацією. Навчальний предмет взаємопов’язаний з такими науково-практичними напрямами, як: теорія інформації, інформаційний моніторинг, теорія інформаційних потоків, прикладна аналітика, інформаційний консалтинг тощо.
Мета викладання дисципліни – підготувати майбутніх фахівців до високоефективної професійної діяльності для всебічного задоволення інформаційних потреб користувачів як у бібліотеках України, так і в інших інформаційних установах і службах.
Завдання – усвідомити основні принципи й технологію інформаційного обслуговування, сформувати навички вивчення інформаційних потреб користувачів, навчити визначати можливі шляхи задоволення інформаційних потреб користувачів (знати наявний і створювати необхідний набір інформаційних послуг), сформувати вміння обслуго-вувати їх за допомогою нових інформаційних технологій і сучасних технічних засобів, сформувати готовність до професійного спілкування
Description:
Методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи студентів освітнього рівня «Магістр» спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» з курсу «Інформаційний сервіс» містять методичні рекомендації до практичних занять, зміст практичних занять, методичні рекомендації до самостійної роботи студентів, зміст самостійної роботи студентів та рекомендовану літературу.