dc.contributor.author |
Шморгун, Леонід Григорович |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-23T13:24:01Z |
|
dc.date.available |
2020-12-23T13:24:01Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Шморгун Л. Г. Маркетингові комунікації в рекламі і PR : методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 073 «Менеджмент» / Леонід Григорович Шморгун. -Київ : НАКККіМ, 2020. - 20 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2531 |
|
dc.description |
Методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 073 «Менеджмент» з курсу «Маркетингові комунікації в рекламі і PR» містять методичні рекомендації до практичних занять, зміст практичних занять, методичні рекомендації до самостійної роботи студентів, завдання для самостійної роботи студентів та рекомендовану літературу. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета дисципліни – засвоєння знань щодо системи, методів та алгоритмів маркетингових комунікацій, зарубіжного досвіду товаро-просування.
Для кращого засвоєння змісту дисципліни використовують таку форму роботи як практичні заняття. Програмою також передбачено різні форми самостійної роботи студентів, зокрема опрацювання пер-шоджерел, підготовка письмових повідомлень тощо. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
PR |
uk_UA |
dc.title |
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В РЕКЛАМІ І PR |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |