Короткий опис(реферат):
Мета дисципліни – засвоєння знань щодо системи, методів та алгоритмів маркетингових комунікацій, зарубіжного досвіду товаро-просування.
Для кращого засвоєння змісту дисципліни використовують таку форму роботи як практичні заняття. Програмою також передбачено різні форми самостійної роботи студентів, зокрема опрацювання пер-шоджерел, підготовка письмових повідомлень тощо.
Суть розробки, основні результати:
Методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 073 «Менеджмент» з курсу «Маркетингові комунікації в рекламі і PR» містять методичні рекомендації до практичних занять, зміст практичних занять, методичні рекомендації до самостійної роботи студентів, завдання для самостійної роботи студентів та рекомендовану літературу.