Короткий опис(реферат):
Креативний менеджмент : методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» / розроб. О. Р. Копієвська. Київ : НАКККіМ, 2021. 20 с.
Суть розробки, основні результати:
У результаті опанування навчальної дисципліни здобувачі набувають такі компетентності:
загальні:
− знати й розуміти предметну галузь креативного менеджменту в контексті професійної діяльності менеджера;
− уміти визначати стратегічні напрями досліджень і діяльності, розробляти й управляти проєктами;
− генерувати нові ідеї (креативність);
− оцінювати й забезпечувати якість виконуваних робіт;
− дотримуватися вимог академічної доброчесності (недопусти-мість плагіату);
фахові:
− знати основи креативного менеджменту та культурних інновацій у сфері культури;
− уміти планувати, обґрунтовувати та відстоювати теоретичну цінність й практичне значення власної проєктної діяльності;
− використовувати міждисциплінарний підхід щодо вивчення та застосування креативного менеджменту й інновацій у культурних практиках;
− застосовувати практичні навички в організації науково-дослідних, науково-виробничих робіт та інноваційних (креативних) проєктів, в управлінні науковим і творчим колективом;
− створювати системи інноваційного маркетингу соціокультур-них продуктів і послуг;
− володіти навичками прогностичної й проєктної діяльності у сфері культури, моделювання інноваційних соціально-культурних процесів і явищ, виявлення тенденцій їх розвитку;
− уміти здійснювати експертизу та надавати консультаційну допомогу різноманітним стейкхолдерам культурних трансформацій.