Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Воробйова, Наталія Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-07-05T13:05:40Z | |
dc.date.available | 2021-07-05T13:05:40Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3069 | |
dc.description | У результаті опанування навчальної дисципліни здобувачі набують такі компетентності: загальні: – знання предметної галузі та розуміння професійної діяльності; – здатність до пошуку, оброблення й аналізу інформації з різних джерел; – спроможність генерувати нові ідеї (креативність); – уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми; – спроможність виявляти ініціативу та підприємливість; – готовність реалізувати свої права й обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демо-кратичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини та громадянина в Україні; – здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності та досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної галузі, її місця в загальній системі знань про природу й суспільство та в розвитку суспільства, техніки й технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя; фахові: – здатність критично усвідомлювати взаємозв’язок між куль-турними, соціальними й економічними процесами; – спроможність аналізувати економічні, екологічні, політичні, правові, соціологічні, технологічні аспекти формування ринку культури; – уміння використовувати адекватний професійний інструментарій для розробки й оперативного управління соціокультурними проєктами; – спроможність діяти соціально відповідально; – готовність дотримуватися норм професійної етики в процесі вирішення соціальних, культурних та економічних питань; – уміння розробляти й упроваджувати сучасні форми забезпечення соціокультурного партнерства; – здатність розробляти соціокультурні проєкти та забезпечувати їх операційну реалізацію; – спроможність організовувати роботу з різними стейкхолдерами соціокультурної діяльності. | uk_UA |
dc.description.abstract | Теорія та історія дозвілля : методичні рекомендації до семінарських занять і самостійної роботи для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» / розроб. Н. П. Воробйова. Київ : НАКККіМ, 2021. 32 с. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв | uk_UA |
dc.subject | Теорія та історія дозвілля, бакалавр, менеджмент соціокультурної діяльності | uk_UA |
dc.title | Теорія та історія дозвілля | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |