Суть розробки, основні результати:
У результаті вивчення дисципліни студенти набувають такі компетентності:
– знання призначення різних категорій музично-інформаційних технологій і програм;
– знання різномовної термінології інформаційних технологій;
– вміння самостійно досліджувати і вивчати роботу нових технологій і програм;
– вміння вводити музичний матеріал у звукові, музичні редактори та секвенсори;
– вміння коригувати якість і точність співу вокалістів;
– вміння проведення зведення і мастерінг записів;
– навички проведення обробки музичних творів;
– навички реставрування звуку;
– вміння застосовування плагінів і ефектів.
Музичні інформаційні технології є одною з основних дисциплін підготовки звукорежисерів. Вона тісно пов’язана з іншими дисциплі-нами, а саме: «Музична акустика», «Інструментознавство», «Мультимедійні технології», «Композиція та комп’ютерне аранжування».