Суть розробки, основні результати:
Мета навчальної практики:
• закласти підґрунтя для формування професійних компетенцій;
• сформувати свідоме ставлення до фаху;
• відкрити перспективу співпраці з професійними музично-театральними, оркестровими, вокальними та вокально-інструментальними колективами.
Завдання навчальної практики:
• вказати на взаємозв’язок і вагомість нормативних і варіатив-них навчальних дисциплін для підготовки фахівця-вокаліста;
• ознайомити здобувачів із творчою та виконавською діяльніс-тю професійного театрального і музичного колективу, естрадного ор-кестру, вокального та вокально-інструментального ансамблю;
• сформувати свідоме ставлення до професійного та життєвого режиму співака;
• поглибити знання та сформувати первинні загально професій-ні та спеціальні вміння під безпосереднім керівництвом викладача – керівника практики;
• розвинути вміння долати психологічний бар’єр, пов’язаний із хвилюванням перед виступом на естраді;
• сформувати первинні навички індивідуальної виконавської роботи в галузі сольного співу;
• надати можливість студентам продемонструвати свої вокальні й артистичні вміння під час виступу перед студентською аудиторією;
• навчити співпраці з професійними театральними і музичними колективами, естрадними оркестрами, вокальними та вокально-інструментальними ансамблями;
• сприяти вихованню в здобувачів сценічної витримки, волі, прагнення до самовдосконалення;
• ознайомити із творчістю видатних співаків, найкращими зраз-ками класичної, естрадно-джазової музики вітчизняних і зарубіжних композиторів;
• сприяти пошуку індивідуального виконавського стилю.