dc.contributor.author |
Лукашук, Тетяна Святославівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-23T12:49:49Z |
|
dc.date.available |
2021-12-23T12:49:49Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Лукашук Т. С. Бренд-менеджмент як інструмент просування дизайнерського продукту: вітчизняні практики: дипломна робота. Київ : НАКККіМ, 2021. 86 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3639 |
|
dc.description |
Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр: на правах рукопису |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність цієї теми полягає у вивченні практичних та теоретичних аспектів процесу керування брендом в індустрії дизайну, яка є зорієнтованою на внутрішньоекономічну діяльність i обґрунтування на прикладі конкретної організації напрямів удосконалення даного механізму з метою підвищення ефективності діяльності бренду, популяризації та покращення системи бренд- менеджменту бутіка. Влучний бренд-менеджмент бренду може дуже ефективно позначитися на успіху всієї організації, тому маркетинг зобов’язаний мати особливу стратегію.
Метою дипломної бакалаврської роботи е обгрунтування теоретичних засад i розробка практичних рекомендацій щодо проектування бренд-менеджменту, спрямованих на підвищення його ефективності та конкурентоспроможності.
Об’єктом дослідження є організація процесів бренд-менеджменту.
Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти проектування ефективної системи бренд-менеджменту дизайнера на українському ринку.
Наукове i практичне значення одержаних результатів полягає в узагальненні i систематизації наукових положень та розробці практичних рекомендацій, використання яких дозволить істотно підвищити ефективність бренд-менеджменту дизайнера на українському ринку.
Практичне значення отриманих результатів зводиться до можливості використання висвітленого досвіду роботи дизайнера над брендом. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
МСКД;028-2021-2 |
|
dc.subject |
Бренд-менеджмент, дизайнерський продукт |
uk_UA |
dc.title |
Бренд-менеджмент як інструмент просування дизайнерського продукту: вітчизняні практики |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |