Abstract:
Актуальність цієї теми полягає у вивченні практичних та теоретичних аспектів процесу керування брендом в індустрії дизайну, яка є зорієнтованою на внутрішньоекономічну діяльність i обґрунтування на прикладі конкретної організації напрямів удосконалення даного механізму з метою підвищення ефективності діяльності бренду, популяризації та покращення системи бренд- менеджменту бутіка. Влучний бренд-менеджмент бренду може дуже ефективно позначитися на успіху всієї організації, тому маркетинг зобов’язаний мати особливу стратегію.
Метою дипломної бакалаврської роботи е обгрунтування теоретичних засад i розробка практичних рекомендацій щодо проектування бренд-менеджменту, спрямованих на підвищення його ефективності та конкурентоспроможності.
Об’єктом дослідження є організація процесів бренд-менеджменту.
Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти проектування ефективної системи бренд-менеджменту дизайнера на українському ринку.
Наукове i практичне значення одержаних результатів полягає в узагальненні i систематизації наукових положень та розробці практичних рекомендацій, використання яких дозволить істотно підвищити ефективність бренд-менеджменту дизайнера на українському ринку.
Практичне значення отриманих результатів зводиться до можливості використання висвітленого досвіду роботи дизайнера над брендом.