Abstract:
Актуальність. В Україні триває реформування національної системи освіти та здійснення модернізації процесу управління галуззю, визначення нових пріоритетів розвитку освіти. Потреба у дослідженні формування “культури дозвілля дошкільнят”, проблематика що обумовлена необхідністю створення, оновлення та модернізації управлінських концепцій у розвитку сучасних закладів дошкільної освіти, навчально-методичного забезпечення. У роботі досліджено теоретичні та практичні засади культури дозвілля дітей дошкільного віку.
Мета дослідження. Обґрунтувати соціокультурну діяльність у дитячих закладах раннього розвитку.
Об`єкт дослідження – стратегії управління дитячими освітньо-дозвіллєвими закладами.
Предмет дослідження – новітні тенденції управління позашкільними закладами м. Києва на прикладі Еко-студії дитячого розвитку «БОНОБО». Персонал Еко-студії дитячого розвитку БОНОБО працює як єдиний механізм заради однієї цілі – виховання та розвиток майбутнього покоління. Щодня старанна робота кожного з працівників показує ефективний результат, адже діти розвиваються інтелектуально, творчо, фізично, емоційно та духовно. Комунікація між персоналом грає дуже важливу роль в роботі студії, так як від цього залежить безпомилкове донесення інформації.