Abstract:
Актуальність теми дослідження. Сьогодні світ стикається з парадоксом: з одного боку, культурна спадщина, як матеріальна, так і нематеріальна, знаходиться під загрозою, з іншого боку, ніколи раніше вона не викликала такого великого інтересу на муніципальному, національному та міжнародному рівнях. Основою майбутнього світової спільноти стає культурне розмаїття, тому воно вимагає нового підходу. Необхідним є збереження унікальних форм культури, які можуть бути знищені потужними силами глобалізації. Для того щоб існувати, всі народи повинні висловлювати свої творчі здібності та зберігати в століттях сліди своєї історії. Спадщина - інструмент, який сприяє досягненню цих цілей, сполучає минуле, сьогодення і майбутнє.
Мета роботи полягає в проведенні комплексного аналізу ролі етнокультурної спадщини та виявленні перспектив та напрямків презентації етнокультурної спадщини українських регіонів в контексті використання технологій соціокультурного менеджменту.
Об’єкт дослідження – етнокультурна спадщина як об’єкт культурного туризму.
Предмет дослідження - процес популяризації культурної спадщини засобами туризму.
Теоретичну основу дослідження склали праці вчених щодо розвитку культурного туризму; конвенції ЮНЕСКО з охорони культурної, історичної та природної спадщини; рекомендації СОТ щодо стандартизації світової культурної і туристичної діяльності.