Abstract:
Актуальність теми дослідження. Фестивалі класичної музики займають особливе місце в культурно-мистецькому просторі нашої держави. За час Незалежності значно збільшилась їхня кількість, невпинно зросла популярність, розширилась географія проведення, охопивши значний віковий діапазон аудиторії. Класична музика аполітична, вона не знає кордонів, а отже, здатна привернути увагу поціновувачів та професіоналів з інших держав, саме тому стає зразком крос-культурного діалогу між поколіннями на світовому рівні .
Мета дослідження – побудувати стратегію просування культурно-мистецької події на прикладі міжнародного музичного фестивалю класичної музики «В гостях у Гоголя» для подальшого втілення на практиці ідей та концепцій під час підготовки й реалізації подібних проектів у невеликих містах.
Об’єкт дослідження – міжнародні фестивалі класичної музики. Предмет дослідження – Міжнародний музичний фестиваль «В гостях у Гоголя», який із 2015 року традиційно проходить у місті Миргород Полтавської області.
Наукова новизна. У роботі вперше проведено комплексне дослідження особливостей започаткування, організації та проведення традиційного міжнародного музичного фестивалю в місті з кількістю населення близько 50 тис. чоловік. На прикладі музичного фестивалю «В гостях у Гоголя» розглянуто головні критерії успіху культурно-мистецького проєкту класичного спрямування. Представлено офіційні документи та договори, що сприяли заснуванню проекту, а також зразки програм, перелік імен закордонних артистів, фото-матеріали тощо. Вперше за 5 років існування проєкту визначено та впорядковано перелік концертів, театральних постановок, майстер-класів, музичних колективів, окремих виконавців, лауреатів міжнародних конкурсів, артистів, які є належать до Європейської асоціації міжнародних музичних конкурсів. Створено детальний перелік усіх творчих та культурно-мистецьких подій, які відбулися в рамках міжнародного музичного фестивалю «В гостях у Гоголя».
Практичне значення роботи. Проведений аналіз застосовано для проведення міжнародного музичного фестивалю «В гостях у Гоголя», проте він може і має бути прикладом побудови стратегії просування інших подібних фестивалів. Зроблені напрацювання варті того, аби слугувати інструкцією для організаторів, PR-менеджерів, ведучих, сценаристів, бренд-менеджерів, SMM-спеціалістів, маркетологів, викладачів та студентів культурно-мистецьких закладів, концертуючих артистів, професійних музикантів.