Abstract:
Організація дозвіллєвої діяльності має надзвичайний вплив на формування особистості. Всебічний і гармонійний розвиток людини є не лише високим соціальним ідеалом, а й необхідною умовою для вирішення завдань, що стоять на сучасному етапі розвитку суспільства. Заклади культури дають дітям можливість задовольнити свої духовні, пізнавальні, розважальні, фізичні, художні, аматорські та інші потреби.
Мета – визначення, теоретичне обґрунтування та розробка змісту, форм та методів організації профорієнтаційного дозвілля підлітків в містах професій. Об’єкт – профорієнтаційна робота як форма дозвілля. Предмет – соціокультурні форми професійно орієнованих заходів.
Наукова новизна дослідження – виявлення особливих організаційно ігрових форм профорієнтаційної роботи з дітьми підлітками в містах професій. Виявлення інноваційних підходів до використання ігрових методів в профорієнтаційній діяльності у сфері дозвілля в нових соціо-культурних умовах
Практичне значення роботи – дані дослідження можуть бути використані при організації дозвілля педагогами в їх практичній діяльності