dc.contributor.author |
Пірус-Бершадська, Інна Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-28T11:42:13Z |
|
dc.date.available |
2021-12-28T11:42:13Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Пірус-Бершадська І. В. Творчість як пріоритетний напрямок розвитку підлітків на прикладі діяльності Вінницької дитячої художньої школи «Вишенька» : дипломна робота. Київ : НАКККіМ, 2021. 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3662 |
|
dc.description |
Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр: на права рукопису |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність дослідження. Провідною гуманістичною ідеєю початку ХХІ століття постає ствердження виключного значення творчих якостей людини. Від того, яким чином вони сформовані, буде залежати загальна культура особистості та подальша реалізація в професійній діяльності.
Мета дипломної роботи дослідити теоретичні основи творчості як пріоритетного напрямку розвитку підлітків та сучасні підходи по формуванню творчих компетентностей учнів художньої школи.
Об’єкт дослідження — творчість як вид діяльності.
Предмет дослідження — творчість як пріоритетний напрямок розвитку підлітків на прикладі Вінницької дитячої художньої школи «Вишенька».
Наукова новизна отриманих результатів полягає у розкритті процесу творчої діяльності в підлітковому віці, плануванні та організації роботи дитячих художніх шкіл.
Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в розробці практичних рекомендацій щодо планування художньо-методичної роботи дитячих художніх шкіл. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
МСКД;028-2021-21 |
|
dc.subject |
Творчий розвиток, підлітковий період, критичне та дивергентне мислення, компетентність учнів |
uk_UA |
dc.title |
Творчість як пріоритетний напрямок розвитку підлітків на прикладі діяльності Вінницької дитячої художньої школи «Вишенька» |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |