Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пірус-Бершадська, Інна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-12-28T11:42:13Z | |
dc.date.available | 2021-12-28T11:42:13Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Пірус-Бершадська І. В. Творчість як пріоритетний напрямок розвитку підлітків на прикладі діяльності Вінницької дитячої художньої школи «Вишенька» : дипломна робота. Київ : НАКККіМ, 2021. 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3662 | |
dc.description | Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр: на права рукопису | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження. Провідною гуманістичною ідеєю початку ХХІ століття постає ствердження виключного значення творчих якостей людини. Від того, яким чином вони сформовані, буде залежати загальна культура особистості та подальша реалізація в професійній діяльності. Мета дипломної роботи дослідити теоретичні основи творчості як пріоритетного напрямку розвитку підлітків та сучасні підходи по формуванню творчих компетентностей учнів художньої школи. Об’єкт дослідження — творчість як вид діяльності. Предмет дослідження — творчість як пріоритетний напрямок розвитку підлітків на прикладі Вінницької дитячої художньої школи «Вишенька». Наукова новизна отриманих результатів полягає у розкритті процесу творчої діяльності в підлітковому віці, плануванні та організації роботи дитячих художніх шкіл. Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в розробці практичних рекомендацій щодо планування художньо-методичної роботи дитячих художніх шкіл. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | МСКД;028-2021-21 | |
dc.subject | Творчий розвиток, підлітковий період, критичне та дивергентне мислення, компетентність учнів | uk_UA |
dc.title | Творчість як пріоритетний напрямок розвитку підлітків на прикладі діяльності Вінницької дитячої художньої школи «Вишенька» | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |