Короткий опис(реферат):
Актуальність дослідження. Глобальні культурні трансформації та збільшення інформаційних потоків призводять до високої конкуренції в усіх сферах людської діяльності. Тому успіх будь-якої людини, компанії, країн або території, які розвиваються, сьогодні вже мало залежить від просто презентації чи пропозицій. Він визначається наявністю конкурентоспроможної бренд-маркетингової стратегії, яка транслює певні способи мислення і стилі життя.
Мета роботи - осмислити феномен бренд-маркетингу території: виклики та перспективи його подальшого розвитку.
Об’єкт дослідження — феномен територіального бренд-маркетингу.
Предмет дослідження — вітчизняні й закордонні практики територіального бренд-маркетингу в епоху глобальних трансформацій.
Наукова новизна отриманих результатів полягає у спробі осмислення інноваційних форм і проявів бренд-маркетингу територій, перспектив його подальшого розвитку.
Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в розробці практичних рекомендацій щодо перспектив подальшого розвитку бренд-маркетингу територій.