Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хухлей, Лариса Василівна
dc.date.accessioned 2021-12-28T11:48:05Z
dc.date.available 2021-12-28T11:48:05Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Хухлей Л. В. Бренд-маркетинг туристичних територій: виклики та перспективи : дипломна робота. Київ : НАКККіМ, 2021. 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3665
dc.description Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр: на права рукопису uk_UA
dc.description.abstract Актуальність дослідження. Глобальні культурні трансформації та збільшення інформаційних потоків призводять до високої конкуренції в усіх сферах людської діяльності. Тому успіх будь-якої людини, компанії, країн або території, які розвиваються, сьогодні вже мало залежить від просто презентації чи пропозицій. Він визначається наявністю конкурентоспроможної бренд-маркетингової стратегії, яка транслює певні способи мислення і стилі життя. Мета роботи - осмислити феномен бренд-маркетингу території: виклики та перспективи його подальшого розвитку. Об’єкт дослідження — феномен територіального бренд-маркетингу. Предмет дослідження — вітчизняні й закордонні практики територіального бренд-маркетингу в епоху глобальних трансформацій. Наукова новизна отриманих результатів полягає у спробі осмислення інноваційних форм і проявів бренд-маркетингу територій, перспектив його подальшого розвитку. Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в розробці практичних рекомендацій щодо перспектив подальшого розвитку бренд-маркетингу територій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.relation.ispartofseries МСКД;028-2021-24
dc.subject Туристичні центри, бренд-маркетинг, термальні та гірськолижні бренди uk_UA
dc.title Бренд-маркетинг туристичних територій: виклики та перспективи uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу