dc.contributor.author |
Хухлей, Лариса Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-28T11:48:05Z |
|
dc.date.available |
2021-12-28T11:48:05Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Хухлей Л. В. Бренд-маркетинг туристичних територій: виклики та перспективи : дипломна робота. Київ : НАКККіМ, 2021. 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3665 |
|
dc.description |
Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр: на права рукопису |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність дослідження. Глобальні культурні трансформації та збільшення інформаційних потоків призводять до високої конкуренції в усіх сферах людської діяльності. Тому успіх будь-якої людини, компанії, країн або території, які розвиваються, сьогодні вже мало залежить від просто презентації чи пропозицій. Він визначається наявністю конкурентоспроможної бренд-маркетингової стратегії, яка транслює певні способи мислення і стилі життя.
Мета роботи - осмислити феномен бренд-маркетингу території: виклики та перспективи його подальшого розвитку.
Об’єкт дослідження — феномен територіального бренд-маркетингу.
Предмет дослідження — вітчизняні й закордонні практики територіального бренд-маркетингу в епоху глобальних трансформацій.
Наукова новизна отриманих результатів полягає у спробі осмислення інноваційних форм і проявів бренд-маркетингу територій, перспектив його подальшого розвитку.
Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в розробці практичних рекомендацій щодо перспектив подальшого розвитку бренд-маркетингу територій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
МСКД;028-2021-24 |
|
dc.subject |
Туристичні центри, бренд-маркетинг, термальні та гірськолижні бренди |
uk_UA |
dc.title |
Бренд-маркетинг туристичних територій: виклики та перспективи |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |